Termeni si conditii
ACCEPTAREA SERVICIILOR SI A CONDITIILOR
Serviciile oferite de site-ul: www.azishop.ro sunt destinate exclusiv persoanelor care sunt de acord cu termenii si conditiile expuse in continuare. Pentru folosirea site-ului in cele mai bune conditii, se recomanda citirea cu atentie a listei termenilor si conditiilor. Ne rezervam dreptul de modifica aceste prevederi fara vreo notificare prealabila. De asemenea, ne rezervam dreptul de a sterge sau a adauga orice informatie pe site sau a intrerupe orice activitate a site-ului.
Cea mai recenta versiune a listei de termeni si conditii poate fi citita oricand accesand pagina “Termeni si conditii”.
Proprietarul magazinului online www.azishop.ro este firma SC AZAY DESIGN SRL, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J23/1047/2018, cu codul de inregistrare fiscala RO38998588, stabilita in Str. Laguna Albastra 86 C, Corbeanca, Ilfov, Romania, denumita in continuare "vanzator".
Denumirea "cumparator" desemneaza orice persoana fizica sau juridica care accepta serviciile oferite de catre site-ul nostru si este de acord cu termenii si conditiile impuse.
Bifand casuta "Accept termenii si conditiile", cumparatorul declara in mod expres ca a citit, a inteles si este de acord cu prezentele ,,Termeni si Conditii''. Termenii si Conditiile astfel acceptate devin prevederi contractuale intre vanzator si cumparator si produc toate efectele pe care legea le recunoaste contractelor, conform articolului 7 al Legii 365/2002.
In cazul transmiterii comenzii prin alte cai decat utilizarea cosului de cumparaturi de pe site, cumparatorul trebuie sa specifice o adresa de e-mail unde se vor trimite prezentele ,,Termeni si Conditii''. Cumparatorul este de acord ca prin efectuarea platii serviciilor efectuate sau a produselor achizitionate in contul vanzatorului sau catre curier in cazul utilizarii platii ramburs, accepta in totalitate si in mod expres prezentele ,,Termeni si Conditii'' care au fost puse la dispozitia lui prin e-mail.
Limba in care se incheie prezentul contract este limba romana.
Cumparatorul este responsabil pentru salvarea si/sau listarea prezentului contract.
CONDITIILE DE CUMPARARE
La prima achizitie din magazinul online www.azishop.ro cumparatorul trebuie sa-si creeze un cont pe site, accesand butonul "Autentificare". Se completeaza formularul cu datele de facturare si cu adresa de livrare. Totodata trebuie alese parola si adresa de e-mail cu care se va putea intra in cont la o data ulterioara. Dupa trimiterea formularului se va primi pe adresa aleasa un e-mail de bun venit. Din acest moment, contul cumparatorului este activ si acesta poate incepe cumparaturile.
In cazul in care cumparatorul are deja un cont activ, pentru a putea cumpara produsele dorite, trebuie sa se autentifice in contul sau de pe site, accesand butonul "Autentificare" si completand adresa de e-mail si parola folosite la prima inregistrare.
Dupa selectarea si adaugarea produselor pe care cumparatorul doreste a le cumpara in cos, comanda trebuie trimisa folosind butonul "Trimite comanda".
In cazul platii cu Ordin de plata, cumparatorul va primi prin e-mail o factura proforma aferenta comenzii plasate.
In cazul in care produsele dorite au status "La comanda", clientului i se va comunica un termen de livrare aferent fiecarui produs.
Este posibila trimiterea unei comenzi simple la adresa de e-mail: comenzi@azishop.ro in care trebuie precizate: produsul si cantitatea produsului/produselor pe care cumparatorul intentioneaza sa le cumpere, precum si o adresa de livrare si un numar de telefon unde acesta poate fi contactat.
De asemenea, se accepta si comenzile telefonice, la numarul: 0771.115.264, de luni pana vineri, in intervalul orar: 10:00 - 18:00.
PRETUL SI MODALITATILE DE PLATA
Pretul produselor este afisat de fiecare data pe site in dreptul descrierii produselor si contine TVA.
Cumparatorul are la dispozitie urmatoarele modalitati de plata:
1. Online cu card bancar, prin sistemul de plată securizată Netopia, în momentul plasării comenzii. Carduri eligibile: Visa sau MasterCard.
2. Ramburs, se achita pretul final in numerar, direct curierului, la preluarea coletului.
3. Prin transfer bancar, cu Ordin de plata, pe baza facturii proforme primite in urma trimiterii comenzii online.
PERIOADA DE VALABILITATE A OFERTEI SI A PRETURILOR
Serviciile oferite prin intermediul site-ului www.azishop.ro, precum si preturile afisate si promotiile, sunt oferite de catre SC AZAY DESIGN SRL pe principiul: "asa cum sunt" si "atat cat sunt disponibile" si fara nici un fel de garantii exprimate direct sau indirect.
CARACTERISTICILE ESENTIALE ALE PRODUSELOR SI A IMAGINILOR PREZENTATE
Accesand produsul dorit, cumparatorul are posibilitatea de a ajunge la fotografiile, informatiile de baza si specificatiile tehnice ale produsului selectat.
Cu toate ca www.azishop.ro a verificat descrierile si specificatiile produselor care apar pe site, nu isi asuma raspunderea pentru eventualele greseli de tipar sau de afisare.
In cazul in care cumparatorul doreste informatii suplimentare despre un anumit produs, vanzatorul se obliga sa i le furnizeze intr-un timp rezonabil.
Imaginile sunt expuse cu titlu pe site drept exemplu, iar produsele efectiv livrate pot fi diferite de imagini in orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.).
TRANSPORTUL SI CHELTUIELILE AFERENTE
Produsele comandate se livreaza prin curierat rapid. Vanzatorul nu isi asuma raspunderea pentru actiunile intreprinse de curieri.
Timpul de livrare se incadreaza de regula intre 24 si 48 de ore de la ridicarea coletelor si pana la predarea lor catre cumparator. In perioada zilelor de sărbători legale, în perioada reducerilor Black Friday sau când vremea ori alte situații excepționale nu permit, durata de livrare poate fi mai mare.
Produsele cu status "In stoc" se expediaza in aceeasi zi pentru toate comenzile plasate pana la ora 11:00. Comenzile plasate dupa ora 11:00 vor fi expediate in urmatoarea zi lucratoare.
In cazul platii cu ordin de plata, termenul de expediere se calculeaza din momentul vizualizarii tranzactiei in contul bancar al vanzatorului. Astfel, daca plata este confirmata in contul bancar pana la ora 11:00, produsele din stoc se vor expedia in aceeasi zi.
Produsele cu status "La comanda" pot avea termen de livrare de pana la 14 zile. Pentru acestea, termenul estimat de livrare va fi comunicat dupa procesarea comenzii.
In ziua livrarii coletului, clientul este notificat printr-un SMS de catre firma de curierat, la numarul de contact furnizat la plasarea comenzii. In cazul in care nu veti fi găsit la adresa indicata, in intervalul orar comunicat pentru livrare, curierul va păstra produsele comandate între 1 - 3 zile si va incerca din nou livrarea.
Cumparatorul este obligat sa verifice integritatea si respectiv existenta tuturor coletelor (in caz ca sunt mai multe colete acestea vor fi numerotate astfel: 1/2, 2/2 etc.), iar in cazul in care observa neregularitati, sa le reclame pe documentul de transport (AWB) sau sa intocmeasca un proces verbal cu observatiile sale, semnat de catre el si de catre agentul care a efectuat livrarea.
Cumparatorul este obligat sa anunțe lipsa din colet sau orice defect al produsului sau ale unei componente a produsului comandat, inainte de începerea montajului. Problema va fi remediata in cel mai scurt timp si toate costurile de inlocuire vor fi suportate de vanzator.
CONDITIILE SI MODALITATILE DE EXERCITARE A DREPTULUI DE DENUNTARE UNILATERALA
Aveti dreptul de a va retrage din prezentul contract, conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014, cu modificarile ulterioare, fara a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice.
Perioada de retragere expira după 14 zile incepand din ziua la care intrati dv. sau o parte terta, alta decât transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor.
Obligatiile vanzatorului in cazul returului:
1. Vanzatorul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, după caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11 al Ordonantei de Urgenta nr. 34/1014.
2. Vanzatorul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca şi cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii.
3. Fara a aduce atingere alin. (1), vanzatorul nu este obligat sa ramburseze costurile suplimentare in cazul in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard oferita de vanzator.
4. Cu exceptia cazului in care vanzatorul s-a oferit sa recupereze el insusi produsele, in cazul contractelor de vanzare, vanzatorul poate amana rambursarea pana la data receptionarii produselor care au facut obiectul vanzarii sau pana la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform careia acesta a trimis produsele catre vanzator, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.
Obligatiile consumatorului in cazul returului:
1. Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul pentru celelalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
2. Deoarece, in cazul vanzarilor la distanta cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica bunurile inainte de incheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din acelasi motiv, cumparatorului i se permite sa testeze si sa verifice bunurile pe care le-a cumparat in măsura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor.
3. Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, cumparatorul trebuie sa le manipuleze si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real. De exemplu: cumparatorul trebuie doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte la diverse ocazii.
4. Daca bunul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, accesorii lipsa, bunul este deteriorat), ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea bunului in stadiul initial, dupa caz, sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea cumparatorului, vom reexpedia bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de catre cumparator.
5. In cazul in care cumparatorul isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat bunurile intr-o masură care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a acestora, cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.
6. Accesoriile aflate in cutia bunului precum si ambalajul original al acestuia fac parte integranta din bun. Ca urmare, recomandam cumparatorului atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returneze in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin infoliere sau ambalat in cutie din carton (fara etichete lipite pe acesta, fara taieturi, rupturi etc.) si impreună cu toate accesoriile acestuia.
7. Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
8. Bunurile returnate ce prezinta urme de uzura se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca produs Reconditionat / Resigilat. Valorea finala se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit.
9. Vanzatorul poate retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii bunului de pana la 50% din valoarea initiala a bunului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata Cumparatorului dupa receptionarea si verifcarea bunurilor returnate.
10. Produsele se returneaza prin curier la adresa: i Bulevardul Unirii Nr. 4, Parter, Bloc 8 B, Sector 4, cod postal 040105, Bucuresti n ambalajul original, cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original si toate documentele cu care a fost livrat produsul.
11. Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de către client. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.
Suma aferenta produsului returnat va fi rambursata clientului in cel mai scurt termen, insa nu mai mult de 14 zile de la data de la care intram în posesia produsului, prin:
- transfer in contul bancar specificat de client, atunci cand clientul a platit prin ordin de plata sau numerar la curier;
- in cazul in care plata comenzii s-a facut cu un card bancar, rambursarea se va face prin aceeasi metodă de plata.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere urmatoarele:
1. contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor, daca executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere dupa executarea completa a contractului de catre vanzator;
2. furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
3. contractele in cazul carora consumatorul a solicitat in mod special vanzatorul sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, vanzatorul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de consumator sau furnizeaza alte produse decat piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;
4. contractele incheiate in cadrul unei licitatii.
GARANTIE PRODUSE
Produsele comercializate de catre vanzator beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate.
Certificatele de garantie sunt emise de catre societatea noastra.
Conform legii, produsele ce au insumate interventii de service de peste 10% din perioada de garantie sau care la o singura interventie depasesc aceasta perioada, se inlocuiesc cu produse noi, identice sau se returneaza clientului contravaloarea produsului.
Conform LEGII 449/2003 aplicabila persoanelor fizice, Garantia Legala de Conformitate este de 2 ani in cazul produselor nefolosite, respectiv de 1 an in cazul produselor folosite si nu este afectata de Conditiile de Garantie Comerciala prezente in acest document.
Garantia de conformitate intra in vigoare daca produsul in cauza se afla intr-una dintre situatiile de mai jos:
a) nu corespund descrierii facute de vanzator si nu au aceleasi calitati ca si produsele pe care vanzatorul i le-a prezentat consumatorului ca mostra sau model;
b) nu corespund oricarui scop specific solicitat de catre consumator, scop facut cunoscut vanzatorului si acceptat de acesta la incheierea contractului de vanzare-cumparare;
c) nu corespund scopurilor pentru care sunt utilizate in mod normal produsele de acelasi tip;
d) fiind de acelasi tip, nu prezinta parametri de calitate si performante normale, la care consumatorul se poate astepta in mod rezonabil, date fiind natura produsului si declaratiile publice privind caracteristicile concrete ale acestuia, facute de vanzator, de producator sau de reprezentantul acestuia, in special prin publicitate sau prin inscriere pe eticheta produsului.
Ca sa intre in garantie de conformitate, produsul trebuie sa fie in primul rand functional. In cazul in care produsul nu este functional intra intr-o alta categorie, si anume, in garantie comerciala.
Termenul de garantie comerciala este cel specificat in certificatul de garantie, care nu poate sa fie mai mic de 1 an pentru produsele noi, respectiv de 6 luni pentru produsele folosite.
Cumparatorul declara ca a luat la cunostinta diferenta intre garantia legala de conformitate si garantia comerciala.
Comerciantul isi rezerva dreptul de a refuza orice reclamatie in care cumparatorul face trimiteri la termenul de garantie de conformitate de 2 ani, in cazul in care produsul reclamat este de fapt defect si intra in prevederile garantiei comerciale, care este minim 1 an.
In perioada de garantie, furnizorul are obligatia de a repara sau inlocui produsele defecte. In cazul reparatiei, garantia se prelungeste cu perioada in care produsul s-a aflat in service. In caz de lipsa de conformitate, furnizorul se obliga sa readuca produsul la conformitate intr-un timp rezonabil, iar daca acest timp depaseste 10% din termenul de garantie de conformitate la cererea cumparatorului, produsele vor fi inlocuite de comerciant cu un produs echivalent sau mai bun ca performante sau acesta va restitui prin comun acord contravaloarea actualizata a produselor respective.
Pentru solutionarea garantiei cumparatorul este obligat ca la solicitarea acordarii garantiei sa prezinte produsul cu toate accesoriile cu care s-a livrat initial, insotit de certificatul de garantie si factura fiscala in original si de o mentionare a defectului constatat. Omiterea acestor obligatiuni poate duce la refuzarea primirii echipamentului pentru garantie.
Durata medie de functionare a produselor comercializate de azay-interiors.roeste intre 3 si 5 ani, termen in care i se asigura cumparatorului service pentru produsele defecte contra cost.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii la adresa de e-mail: grantii@azay-interiors.ro
SERVICE-UL POSTVANZARE SI RECLAMATII/SESIZARI
Se ofera suport pentru orice situatie aparuta in colaborarea dintre cumparator si magazinul nostru online.
Posibilele situatii aparute post-vanzare sunt:
1. produsele livrate incomplet sau incorect;
2. livrarile intarziate;
3. produsele ce nu sunt functionale in primele 24 de ore de la primire sau coletele ce prezinta deteriorari;
4. retururi;
Puteti solicita returul de produse in urmatoarele situatii:
- Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site;
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile de pe site, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se inlocuieste cu un produs de o valoare mai mare, se va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport sunt suportate in acest caz de vanzator.
- Colete ce prezinta deteriorari;
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, se recomanda refuzarea receptiei lor, iar acest fapt se consemneaza si pe documentul de livrare (AWB) motivand refuzul coletelor. In aceste cazuri, prin comun acord intre cumparator si vanzator se va returna valoarea produsului cumparat, sau la cererea cumparatorului se va livra acelasi produs in cel mai scurt timp.
- Produse ce au fost livrate gresit;
Daca i s-a livrat cumparatorului un alt produs decat cel comandat, acesta este rugat sa semnaleze cat mai curand posibil acest lucru, pentru ca produsul sa fie returnat si inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si de transport al produsului corect vor fi, in acest caz, suportate de vanzator.
Modalitatile prin care cumparatorul poate sa faca o reclamatie sunt urmatoarele:
- telefonic la numarul: 0771.115.264, de luni pana vineri, in intervalul orar: 10:00-18:00;
- prin e-mail, la adresa: grantii@azay-interiors.ro
.
LIMITARI ALE RESPONSABILITATILOR
Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facut vinovat pentru pagubele aparute prin folosirea intr-un mod neadecvat a produselor achizitionate prin intermediul acestui site.
Vanzatorul nu ofera nicio garantie, in mod expres sau implicit, in ceea ce priveste functionarea acestui site, informatia, continutul, materialele sau produsele de pe site precum si potrivirea lor pentru un anumit scop, inclusiv si fara limitare. Cumparatorul este de acord in mod expres ca folosirea acestui site si cumpararea produselor se face pe propriul risc.
Vanzatorul nu garanteaza ca acest site, serverele sale sau e-mail-ul trimis din www.azay-interiors.rosunt lipsite de virusi sau alte componente daunatoare.
Vanzatorul nu garanteaza ca produsele achizitionate vor arata identic cu imaginea din descrierea produsului de pe site si nu garanteaza ca in specificatiile tehnice ale produsului nu vor aparea modificari fata de specificatiile oferite in paginile de prezentare ale respectivului produs.
Vanzatorul nu poate garanta disponibilitatea in stocuri a tuturor produselor afisate. Din acest motiv isi asuma dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs dispare din oferta curenta a importatorului. Cumparatorul va primi inapoi banii incasati de comerciant pentru respectiva comanda in cazul in care plata a fost facuta in avans.
In cazul in care produsele nu se pot livra, clientul poate cere returnarea imediata a sumelor incasate deja de comerciant, dar nu si alte despagubiri. Valoarea maxima a obligatiilor comerciantului fata de cumparator in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de la cumparator.
CONFIDENTIALITATE
azay-interiors.rogaranteaza confidentialitatea datelor personale.
Datele personale introduse de catre cumparator vor fi folosite de azay-interiors.ro numai in scopul declarat al acestui site, acela de comercializare. Informatiile de indentificare sunt necesare pentru emiterea facturilor si pentru livrarea produselor la domiciliu.
Vanzatorul poate colecta date cu caracter personal prin intermediul site-ului azay-interiors.rodoar cu acordul cumparatorului si numai daca acesta le furnizeaza in mod voluntar. Formularul de inregistrare din cadrul site-ului solicita informatii prin care cumparatorul poate fi identificat in timp ce navigheaza prin site sau prin care poate fi contactat.
Vanzatorul poate colecta si date anonime rezultate in urma navigarii cumparatorului prin site-ul azay-interiors.ro. Aceste date sunt transmise in mod involuntar de cumparator in urma accesarii anumitor pagini din cadrul site-ului azay-interiors.ro.
Vanzatorul utilizeaza metode, proceduri de lucru si tehnologii de securitate, pentru a proteja datele cu caracter personal transmise voluntar sau nu in timpul utilizarii site-ului azay-interiors.ro.
Vanzatorul poate dezvalui datele cu caracter personal catre terti doar in cazurile de buna credinta in care aceste actiuni sunt necesare pentru: operarea tranzactiilor cu carduri, intocmirea de documentatii pentru cumpararea in rate sau conformarea la rigorile legii. In aceste cazuri vor fi furnizate catre terti doar datele cu caracter personal necesare indeplinirii obiectului solicitat si vor intra sub influenta acordurilor de confidentialitate si securitate ale partenerilor nostri.
azay-interiors.ronu vinde, nu ofera, nu face schimb de adrese de e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site.
Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice (Legea comertului electronic 365/2002 si Ordonanta privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta 130/2000), SC AZAY DESIGN SRL are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra, ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este: reclama, marketing, publicitate, statistica, servicii de comunicatii electronice, comert on-line, completare factura si livrare produse.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la firma noastra SC AZAY DESIGN SRL.
De asemenea, va este recunoscut dreptul de a va adresa justitiei.
Daca unele din datele despre dumneavoastra sunt incorecte, va rugam sa ne informati cat mai curand posibil.
DREPTURI DE AUTOR
Legea nr. 8/1996. modificata si revizuita prin legea nr. 285/2004 si prin ordonanta de urgenta 123/2005, prevede ca autorul unei opere (literara, artistica, muzicala etc.) sa detina dreptul asupra respectivei opere pe toată durata vietii sale plus inca 70 de ani. Drepturile de autor se mostenesc de catre urmasii legali ai autorului (in cazul mai multor autori, drepturile expira la 70 de ani de la moartea ultimului dintre acestia). Exceptie o fac programele de calculator unde termenul este de 50 de ani in loc de 70 de ani.
Titularii ale caror drepturi au fost incalcate pot pretinde repararea prejudiciului calculat potrivit normelor legale; in cazul in care prejudiciul nu poate fi determinat in acest fel, acestia pot pretinde acordarea de despagubiri reprezentand triplul remuneratiilor care ar fi fost legal datorate pentru tipul de utilizare ce a facut obiectul faptei ilicite. De asemenea, titularii drepturilor incalcate pot cere instantei de judecata sa dispuna distrugerea echipamentelor si a mijloacelor aflate in proprietatea faptuitorului, a caror destinatie unica sau principala a fost aceea de producere a actului ilicit, scoaterea din circuitul comercial, prin confiscare si distrugere, a copiilor efectuate ilegal, precum si publicarea in mijloace de comunicare in masa a hotararii instantei de judecata, pe cheltuiala celui care a savarsit fapta.
Dupa Conventia de la Berna (la care Romania a aderat in forma revizuita prin legea nr. 77/1998 publicată in MO 166/28 aprilie 1998) nu mai este necesara indicarea faptului ca o opera este protejata de drepturile de autor atat timp cat „proprietatea intelectuala a unei opere literare, artistice sau stiintifice corespunde autorului pentru simplul fapt ca el a creat-o” si „sunt considerate obiecte ale proprietatii intelectuale toate creatiile originale literare, artistice si stiintifice exprimate prin orice mediu si pe orice suport, tangibile sau intangibile, cunoscute acum sau care se vor inventa in viitor”.
In lumea digitala se aplica aceleasi legi ale proprietatii intelectuale si drepturilor de autor ca si pentru toate celelalte creatii originale.
Continutul site-ului azay-interiors.ro, nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe site, sunt proprietatea exclusiva a site-ului azay-interiors.ro, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).
azay-interiors.rorespecta drepturile de proprietate intelectuala ale autorilor si ale creatorilor si solicita utilizatorilor sai sa aiba aceeasi conduită. azay-interiors.ropoate, in conformitate cu Termenii Serviciului si atunci cand circumstantele o cer si la alegerea sa, sa dezactiveze si/sau sa inchida fara notificare conturile utilizatorilor care ar putea sa incalce drepturile de proprietate intelectuala ale tertilor.
In cazul in care considerati ca opera dumneavoastra a fost copiata intr-un mod in care sa constituie o incalcare a drepturilor de autor sau daca drepturile dumneavoastra de proprietate intelectuala v-au fost in alt mod incalcate, va rugam sa ne contactati pentru notificari privind incalcarea dreptului de proprietate intelectuala la adresa de e-mail: office@azay-interiors.ro
CONDITII LEGALE
azay-interiors.rofunctioneaza conform tuturor prevederilor legale ale Statului Roman.
Daca una sau mai multe prevederi ale prezentelor termeni si conditii sunt in conflict cu oricare cerinta legal aplicabila, anumite prevederi nu vor fi aplicate si partile se vor stradui impreuna sa convina asupra unor noi prevederi care sa respecte spiritul prevederilor initiale. Partile in contract vor fi considerate contractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte.
Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre cumparator si comerciant, referitoare la subiectul prezentului contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.
FORTA MAJORA
Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
LITIGII
Orice conflict aparut intre vanzator si cumparator se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care acest lucru nu este posibil se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu, iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti competente.